  • 1. Data: 2004-05-13 10:42:50
    Temat: vat europejski- sprawdzenie kontrahenta
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Czesc

    Podpowiedzcie gdzie ja jeszcze moge sprawdzic numer VAT europejski oprocz
    stony Vies Vat
    http://europa.eu.int/comm/taxation_customs/vies/en/v
    ieshome.htm
    Numer niby jest ok, ale tam nie ma zadnych innych danych pzrynajmniej jesli
    chodzi o wegry a mam jakies "podejrzenie ze ktos mnie czaruje"
    cos mi tam swita ze gdzies w ministerstwie ale tylko mi swita

    ata

  • 2. Data: 2004-05-13 11:14:46
    Temat: Re: vat europejski- sprawdzenie kontrahenta
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    a Dziekuje znalazlam informacja telefoniczna dziala fajnie :)

    ata

  • 3. Data: 2004-05-13 14:02:06
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 13 May 2004 13:14:46 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, ata napisał(a):

    > a Dziekuje znalazlam informacja telefoniczna dziala fajnie :)
    >

    > ata

    To podziel sie tym numerem telefonu.

    --
    Mieczysław