  • 1. Data: 2005-01-31 22:44:39
    Temat: wynajem lokalu , jak?
    Od: "Todi" <g...@p...onet.pl>

    W jaki sposób mam wynająć lokal na sklep(komuś) . Oczywiscie domyślam się ze
    muszę najpierw spisać umowę , ale co dalej jak się rozliczać?
    Najemca jest podatnikiem vat więc pewnie bedzie chciał abym i ja nim został

    Prosze o linka gdzie będzie wszystko sczegółowo i łopatologicznie(ważne!!)
    wyjaśnione , jestem kompletnym laikiem - do tej pory jedyny podatek jaki
    płaciłem to podatek belkowy od odstetk bankowych i na tym moja znajomość
    podatków niestety się konczy :((