  • 1. Data: 2004-12-15 14:07:23
    Temat: zaliczki a faktury
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Witam
    Zdaje mi sie ze to juz dzis pisalem ale jakos nie widze posta, wiec pisze
    ponownie.

    Z tego co mi wiadomo to obowiazek wystawienia faktury za zaliczke jest w
    momencie wplaty
    50 % pelnej kwoty i nasteopnie juz kazda wplata.

    Wczoraj od brata dowiedzialem sie ze w firmie w ktorej pracuje ksiegowe
    powiedzialy mu ze
    od 1 maja bezwzlgedu na kwote zaliczki nalezy wystawic fakture.

    kto ma racje?
    Moja ksiazka czy ksiegowa ? :-)

    P.

  • 2. Data: 2004-12-15 14:29:24
    Temat: Re: zaliczki a faktury
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powiedzialy mu ze
    > od 1 maja bezwzlgedu na kwote zaliczki nalezy wystawic fakture.

    --------------------------------
    Ksiegowe mają racje.
    Wiola

  • 3. Data: 2004-12-15 15:02:31
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > --------------------------------
    > Ksiegowe mają racje.

    No Wiola, nie szarżuj. ;-) Nie wszystkie i nie zawsze.
    Ale generalnie mają ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2004-12-16 15:51:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No Wiola, nie szarżuj. ;-) Nie wszystkie i nie zawsze.
    > Ale generalnie mają ;-)

    :-) a te w tym konkretnym przypadku tez maja ? :)

    P.

  • 5. Data: 2004-12-17 07:15:55
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > :-) a te w tym konkretnym przypadku tez maja ? :)

    Te akurat tak. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl