  • 1. Data: 2005-02-15 17:02:14
    Temat: zapomniane PCC....
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Witam!
    Mój kolega ma taki problem - kupił ponad rok temu (dokładnie 3 stycznia
    2004) auto, w którym 3 dni poźniej padł całkowicie silnik. Remont był zbyt
    kosztowny, kolega zlekceważył opłacenie PCC w ciągu 14 dni... oczywiście
    nie przerejestrował auta ponieważ nie przeszłoby badań technicznych. OC
    opłacał regularnie. Teraz pojawił się potencjalny kupiec na "trupa" jednak
    bez opłacenia PCC nie da rady dalej... czego może się spodziewać - tylko
    odsetek urzędowych lub podatkowych (chyba do drugie?) czy ma spodziewać się
    kary z US? Pamiętam, że w 2003 spóźniłem się z 2 tygodnie z zapłaceniem PCC
    i zapłaciłem tylko parę groszy odsetek. Jak jest teraz?
    Dzieki z góry

    szauek

  • 2. Data: 2005-02-15 17:15:01
    Temat: Re: zapomniane PCC....
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    szauek wrote:
> [...]
    > kary z US? Pamiętam, że w 2003 spóźniłem się z 2 tygodnie z zapłaceniem PCC
    > i zapłaciłem tylko parę groszy odsetek. Jak jest teraz?

    tak samo.

  • 3. Data: 2005-02-15 17:34:35
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Pamiętam, że w 2003 spóźniłem się z 2 tygodnie z zapłaceniem PCC

    > tak samo.

    wcale nie, zależy od US, w każdym razie mogą ukarać za niezłożenie
    deklaracji w terminie

  • 4. Data: 2005-02-16 13:45:57
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    > tak samo.
    miałeś rację. Zapłacił tylko odsetki ustawowe. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

    szauek
    ps. gdyby US doszedł do tego, że nie zostało złożone PCC, a nie podatnik
    dobrowolnie zaniósł, wówczas można by było spodziewać się kary - tak
    powiedziała kumplowi pani urzędniczka.

  • 5. Data: 2005-02-17 17:39:41
    Od: koszmarek <i...@s...pl>

    Użytkownik szauek napisał:

> [...]
    > ps. gdyby US doszedł do tego, że nie zostało złożone PCC, a nie podatnik
    > dobrowolnie zaniósł, wówczas można by było spodziewać się kary - tak

    no masz a mi za 2 tyg spóznienia wlepili odsetki 40 groszy i 80zł kary :]