  • 11. Data: 2005-10-04 09:43:58
    Temat: Re: zbiorczo do kpir i sprzedazy vat?
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <j...@g...news.tpi.pl
    Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> wrote:

    > O. Od kiedy?

    Już mam, rozp. MF z 19 września. Rzueczywiście rubryczkę wcięło.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 12. Data: 2005-10-04 21:14:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Oct 2005, gonia wrote:

    > juz nie
    > zgodnie z nowa deklaracja

    A prawda - zapomniałem że jest nowa :), thx. za budzenie.
    Czy zapis o "wykorzystaniu do wyczerpania lub końca roku" mam
    rozumieć tak że wydruk na "starym" VAT-7 jeszcze przyjmą ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2005-10-04 21:16:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Oct 2005, Wemif wrote:

    [...prosta ewidencja i "proporcja"...]

    > Teoretycznie sie da (bo mamy netto i vat przy kazdej pozycji)

    ...jak rozróżnisz VAT 0% od VAT "zw" ?

    > ale rozumiem,
    > ze dla US moze to byc za trudne. Czy jesli dodam kolumne 'stawka vat',
    > a na dole w podsumowaniu bedzie oddzielnie wymieniona sprzedaz zw,
    > vat0,7,22 to juz bedzie ok?

    IMVHO - powinno starczyć.

    [...]
    > Czy jesli jestem na kilometrowce, to tez musze go wykazywac nie odliczajac?

    1. nie wiem
    2. jak wykazano już nie obowiązuje :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2005-10-05 09:03:30
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 04-10-2005 23:14, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Czy zapis o "wykorzystaniu do wyczerpania lub końca roku" mam
    > rozumieć tak że wydruk na "starym" VAT-7 jeszcze przyjmą ?

    o ile nie wystepuje sprzedaz np od ktorej przysluguje odliczenie
    to i owszem

  • 15. Data: 2005-10-05 11:52:10
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    > ...jak rozr??nisz VAT 0% od VAT "zw" ?