  • Data: 2008-03-07 07:28:11
    Temat: Adwords i VAT-9
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak szukam co zrobić z adwords w przypadku nievatowca i wyszła mi
    zagwozdka.

    art. 113 ust.13 ustawy o vat mowi, że zwolnienie podmiotowe nie stosuje
    się do importu usług.
    Czyli wychodzi na to że nawet nievatowiec musi jakoś ten import usług
    rozliczyć.
    Z "pomocą" przychodzi deklaracja VAT-9 oparta o art. 99 ust. 9, oraz art.
    17 ust. 1 pkt 4.

    No i teraz zagwozdka - czy nievatowiec ma wystawić fakturę wewnętrzną,
    naliczyć i odliczyć podatek
    i złożyć *coś*, czy też składa VAT-9, nalicza podatek ale odliczyć nie
    może, czy też jest jeszcze
    jakaś opcja - przyznam, że do wczoraj myślałem że taki obrót dopisuje się
    po prostu do uproszczonej
    ew. sprzedaży i tyle...

    pozdr,
    tommyz