  • 1. Data: 2022-04-28 19:50:13
    Temat: NIP
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    Czy jeśli ktoś (osoba fizyczna) miała nadany NIP w dawnych czasach, ale
    nigdy nie miała zarejestrowanej DG, to teraz jeśli zechce otworzyć DG to
    otrzyma tamten numer nadany wtedy ?
    Czy nowy ?

  • 2. Data: 2022-04-28 21:57:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Krzysztof kw1618.
    On 28.04.2022 19:50 you wrote:

    > Czy jeśli ktoś (osoba fizyczna) miała nadany NIP w dawnych czasach,
    > ale nigdy nie miała zarejestrowanej DG, to teraz jeśli zechce
    > otworzyć DG to otrzyma tamten numer nadany wtedy ? Czy nowy ?

    Ona przecież ma już NIP, więc niczego nie trzeba nadawać.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-04-28 22:00:34
    Temat: Re: NIP
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-28 o 19:50, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Czy jeśli ktoś (osoba fizyczna) miała nadany NIP w dawnych czasach, ale
    > nigdy nie miała zarejestrowanej DG, to teraz jeśli zechce otworzyć DG to
    > otrzyma tamten numer nadany wtedy ?
    > Czy nowy ?

    Moja córka dostała miesiąc temu stary.