  • Data: 2002-09-28 23:29:43
    Temat: Re: ABOLICJA 12 %
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Wypych wrote:
> [...]

    Ejże, a od kiedy??? Przecież zobowiązania podatkowe przedawniają się po
    5 latach. Czyżby zaszła jakaś istotna zmiana w przepisach, czy może
    kwestia interpretacji, że np. zobowiązanie powstaje w momencie
    ujawnienia a nie wtedy, gdy delikwent _powinien byl_ uiścić podatek??
    Jeżeli tak, to coś mi nie gra - korzystając z abolicji można sobie wyprać
    pieniążki np. z przed 2 lat. Ale jak sprawa jest starsza a US się nie
    dogrzebał to trudno - ich strata.

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =