  • Data: 2003-03-10 20:13:04
    Temat: Re: Biuro Rachunkowe Małopolska
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Mar 2003, Konrad S wrote:

    >+ Pani Magdaleno !!!!
    >+ Dziękuje bardzo Pani za gorące zainteresowanie moją informacją ,

    wKF: odpowiadanie pod cytatem znakomicie ułatwia komentowanie
    następnym. Tylko mi nie mów że się komentarza nie spodziewałeś,
    bo wyjdzie że mało profesjonalny jesteś ;> !
    [...]
    >+ zaznaczam informacja prosze poszukac

    Weź i się zastanów.
    To jest grupa *dyskusyjna* - na pewno nie planowano dyskutować
    na gołą informacją marketingową. Owszem, *jakby* kto *pytał*
    - to *można* by uznać że jest na miejscu...
    IMHO oczywiście (bo przedstawiciele skrajniejszych poglądów
    też występują w przyrodzie :)).

    [...]
    >+ Mimo wszystko pozdrawiam :-)

    Ja też, wzajemnie ! :)
    - Gotfryd
    PS: a może jako fachowiec skomentujesz zwyczajnym podatnikom
    jakiś mniej lub bardziej teoretyczny problem - mnie (aktualnie
    już tylko z ciekawości) np. nurtuje jak jest z amortyzacją
    ŚT w ramach umów wykonywanych osobiście. Mamy cały stosik
    takich zgwozdek ;)