  • Data: 2004-02-12 14:30:19
    Temat: Re: CZY TO MOZLIWE??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Feb 2004, Mała wrote:

    >+ Tyle z Waszej strony skarkazmu,

    Nie marudź bo się jeszcze na "mimozę" załapiesz :)
    Po prostu:
    [...]
    >+ następne kilka tys.Pomyślałam,że jeśli ktoś w tym siedzi powie mi ile warta
    >+ byłaby moja chałupa.

    ...to jest za trudne do zrobienia przez sieć. I "rzeczoznawca" który
    by spróbował:

    >+ A sama nie mając pojęcia mogłabym pieprznąć gafę w US.

    ...mógłby cię jeszcze gorzej "wpuscić" niż ty to zrobisz.
    A powiedz mi, co ci szkodzi "pieprznąć gafę" ? Oczywiście
    pod warunkiem że nie zawyżysz wartości :) i że następnie
    przymusisz US do "wykazania się" ;) (zabezpieczy co najmniej
    przed odsetkami karnymi).
    Czytałaś o "pytaniu Slayera" (w tych dniach wspominałem) ?

    pozdrowienia, Gotfryd