  • Data: 2004-02-12 13:49:41
    Temat: Re: CZY TO MOZLIWE??
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tyle z Waszej strony skarkazmu,że żałuję że się odezwałam z takim problemem.
    Przecież to oczywiste ,że nie znajdę jelenia, który zapłaci za mnie podatek
    od spadku...nawet do głowy by mi nie przyszło. Ale wiele ludzi korzysta z
    informacji z grup dyskusyjnych. Mnie po prostu nie stać na to, aby wynająć
    rzeczoznawcę, zapłacić jemu kilka tys.,a potem jeszcze dla tych zł......i US
    następne kilka tys.Pomyślałam,że jeśli ktoś w tym siedzi powie mi ile warta
    byłaby moja chałupa. A sama nie mając pojęcia mogłabym pieprznąć gafę w US.
    Pozdr.