  • Data: 2003-04-28 09:13:00
    Temat: Re: Czemu US nas okrada?
    Od: "Matfiej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ta... I czekać kolejne miesiące na kasę. W zeszłym roku przysłali koło
    > września.... A tym razem cieszę się, ze dostałem cokolwiek...

    Hehe, ja tam lubię jak się US spóźnia. W zeszłym roku zgubili moje zenzanie
    i się chyba z zapłatą spóźnili przez to 2 miesiące, bo mi się za wcześnie
    nie chciało przypominać, a jaki ruch się zrobił jak przyszedłem do US i
    zapytałem co z moim zwrotem. No i US zapłacił mi za swoje spóźnienie 400zł,
    aż było miło :)

    Pozdrawiam
    Matfiej

    P.S. Trzeba ździerać z US :)