  • Data: 2003-05-29 10:54:38
    Temat: Re: Czy nawilżacz powietrza może być kosztem
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maruda" <m...@g...mm.pl> napisał w wiadomości
    news:bb4ngo$s06$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Powiedz mi, dlaczego rozróżniasz KUP w mieszkaniu i KUP w biurze?
    Jakie
    > jest uzasadnienie prawne na takie rozróżnienie?

    Niczego nie rozgraniczam.
    Uzasadnieniem jest tylko i wyłącznie poniesienie
    kosztów w określonym celu.
    Ja prowadząc działalność również we własnym mieszkaniu
    (nie wydzielone żadne pomieszczenie)
    za kup uznałem regał (ale nie stawiam na nim
    nawet wazonika z kwiatkami, tylko segregatory i
    sprzęt biurowy) i krzesło.
    A mógłbym: kawałek dywanu, albo cały
    (w końcu można kupić dwa do pokoju)
    czajnik (i trzymać go w pokoju),
    klimatyzator (komputer mam tylko jeden, więc może jakaś
    klimatyzacja mniejszej mocy :-0)
    koszt farby na malowanie pokoju,
    mógłbym i żarówki i co tam jeszcze się da.
    Ale uznałem, że trudno by mi było
    w prosty i skuteczny sposób obalić zarzuty
    umieszczania w kosztach wydatków służących osobistym potrzebom.
    Kawę i herbatę-oczywiście, że też mógłbym, ale akurat
    nie przyjmuje kontrahentów w domu i trudno by mi
    było np w obliczu zeznań jakichś sąsiadów wykazać,
    że te dobra zjedli klienci(których nikt nie widział), a nie ja sam.
    Ale zdarzało mi się karmić gości w restauracji
    i wtedy nie miałem oporów z RiR.
    Ręczniki, mydło? Do czego?
    Do mycia rąk po pracy?

    Pokieruj się rozsądkiem.