  • Data: 2003-05-29 10:31:57
    Temat: Re: Czy nawilżacz powietrza może być kosztem
    Od: maruda <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    29.05.2003 10:00, osoba o wdzięcznym nicku 'cef', napisała:

> [...]
    > nie przyniesie więcej problemów.
    >

    > Gdyby

    > Pozostaje pytanie dla kogo ten związek jest oczywisty.
    > Dla mnie nie jest na tyle oczywisty, żeby bez wahania zaliczyć to do
    > kosztów.
    >

    > Oczywiście, że możesz kupić loda, musisz go jednak ując w

    > Uważam, że jest inaczej.
    > Nie jest regułą zaliczenie czegokolwiek do
    > kosztów nawet porzez reklamę limitowaną.
    >

    > Nie ma tu pełnej dowolności. Ale

    > Ale

    > (też

    > A 3m kw przedpokoju też amortyzujesz? :-)))

    Nie, nie amortyzuję. Amortyzuję natomiast prywatny samochód, który
    wprowadziłem do ewidencji firmy. Odliczam część kosztów zużycia prądu,
    część kosztów prywatnego abonamentu telefonicznego. Koszt łącza
    internetowego.

    > włączone

    > Nikt Ci nie zabrania umieszczać takich rzeczy w kosztach.
    > Pamiętaj tylko, że po Twojej stronie leży obowiązek wykzania związku
    > tych zakupów z działalnością.
    > Nie żebym był "dalekosiężną" ręką czy tubą fiskusa, ale
    > mnie zdrowy rozsądek podpowiada, że połowa z tego
    > co wymieniłeś (przy Twoim profilu działalności i braku pracowników,
    > skoro
    > DG w mieszkaniu?) nie kwalifikuje się jako KUP.

    Powiedz mi, dlaczego rozróżniasz KUP w mieszkaniu i KUP w biurze? Jakie
    jest uzasadnienie prawne na takie rozróżnienie?