  • Data: 2022-03-25 15:00:51
    Temat: Re: Czy świadczenia są przychodem?
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    PIOTREK !!!!!!
    NALEŻY CI SIĘ OPR !!!!!!!!
    Ty podałeś linka do sztucznej inteligencji i możliwości tfoszenia
    treści, w tym głupiej. Oni już z tego skorzystali !!!
    Ja pierdzielę. Od lipca nowy Polski Ład. Będzie głupio i głupiej.
    W tej chwili mam problem z informatykami i ich programami księgowymi.
    Nie chce nawet myśleć co będzie w grudniu i podczas rozliczania roku
    2022. No moja wyobraźnia na razie tego nie jest w stanie objąć.