  • Data: 2010-12-31 10:47:50
    Temat: Re: Fakturowanie (z mag.) + KPiR - dla DOS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Dec 2010, Maddy wrote:

    > A co to ma wspólnego z systemem operacyjnym?

    Ja w kwestii formalnej.
    1. Była mowa wyłącznie o bezpieczeństwie w rozumieniu "security"
    a nie "safety", i nie (było mowy o) OS, niniejsza część flejmu poszła
    w stronę dyskietek i krzesiwa ;)
    2. Inny OS, z wyjątkiem oczywiście wszystkich DOSopodobnych, CP/Ma
    i paru takich, wyjdzie strasznie drogo w eksploatacji.
    Nie wątpię że dasz rady zainstalować np. windows seven na pececie
    który ma *tylko* dyskietkę w roli interfejsu, ale ile za to
    weźmiesz? ;)
    (przypominam: ja w sprawie formalnej... i wg stanu NA DZIŚ - 20 lat
    temu dyskietka stanowiła bardzo dobre źródło wirusów!)

    Żeby nie było: do codziennej pracy używam oczywiście Windows.
    Ale żyję m.in. z klientów, którzy mają "płaskie" bazy danych.
    Mają m.in. z powodu drobnej różnicy wobec wszelkich relacyjnych
    i obiektowych rozwiązań typu Oracle czy Access ;)
    (różnica? - szybkość, szybkość i jeszcze raz szybkość - przy
    np. ledwo 32 GB RAM).
    Stąd skłonny jestem bronić tych od "krzesiwa", nawet jeśli jest
    to trochę ad absurdum :D

    pzdr, Gotfryd