  • Data: 2003-12-11 09:14:04
    Temat: Re: JAKIE DOKUMENTY DO ZUS-u ????
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iah wrote:

    > Witam,
    >
    > W piatek po raz pierwszy pojde skladac te wszystkie
    > biurokratyczne papiery do ZUS-u.
    >
    > Opis sytuacji:
    >
    > Zona prowadzi dzialalnosc (placi TYLKO ubez. zdrowotne)
    > Ja pracuje na etat u niej.

    Wrozki to my nie jestesmy, ale jak pisal Godfryd "jest niebezpiecznie"..
    Naprawde trzeba to porzadnie przeanalizowac,
    czy nie wdepneliscie w ....piiiiiiiii

    > 1. Dokument RCA - dla mnie
    > 2. Dokument RZA - dla zony.
    > 3. Dokument DRA - dla mnie i dla zony?
    >
    > Czy jeszcze na jakies papierki dla ZUS-u musze byc
    > przygotowany?

    Co to znaczy "po raz pierwszy..." ?
    Bo jesli naprawde po raz pierwszy, to najpierw nalezy zlozyc
    dokumenty zgloszeniowe platnika i ubezpieczonego.

    A jesli chodzi o rozliczeniowe, to w waszym przypadku
    (jesli mnie talent wrozbiarski nie zawodzi - a mam niewielki)
    jedynie jeden raz DRA
    (potem juz nie trzeba, chyba, ze chcecie placic wiecej niz "niezbedne")

    Boguslaw