  • Data: 2021-04-17 16:35:06
    Temat: Re: Jakiś program do masowego wypisywania SD-Z2?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2021 o 15:40, Piotr Gałka pisze:

    > Całkowicie bym się z Tobą zgodził gdyby nie te informacje, że jest wiele
    > wyroków, że to nie darowizny tylko obowiązek.
    >
    > Skąd by się te wyroki brały, gdyby oni się 'nie orientowali'.

    Te wyroki głównie biorą się stąd, że jakiś dorosły i zdrowy jak byk
    darmozjad pozywa rodziców, gdy ci przestają mu płacić, podczas gdy on
    chce leżeć na plaży i pracować nad swoją opalenizną i okazuje się, że te
    dotychczasowe wpłaty to jednak była darowizna, a nie obowiązek
    alimentacyjny.
    Albo gdy rodzice wykopują na ulicę, bo zamiast iść do pracy, to
    darmozjad chce się uczyć i są bardzo zdziwieni, że to jednak obowiązek
    alimentacyjny, a nie darowizna.
    Widziałem też taki, gdy sąd uznał wpłaty od rodziców jako darowiznę, bo
    niepracujące dziecko jeżdżące autem za pół melona lokowało te wpłaty w
    udziałach jakiejś spółki i nie potrafiło udokumentować tego przychodu -
    zapewne było zaskoczone, że sąd nie uznał tych wpłat jako obowiązek
    alimentacyjny. Rodzice pewnie też byli zaskoczeni.

    Pozdrawiam
    Piotr