    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 21 May 2021 05:06:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kasy fiskalne
    From: Kax Fax <k...@g...com>

    piątek, 29 czerwca 2001 o 01:44:23 UTC+2 Tadeusz Smal napisał(a):
> [...]
    Odnośnie poruszanych powyżej kar za brak przeglądu technicznego. Obecnie zostało to
    już wprowadzone, w ustawie wprowadzono zapis o wykości takiej kary, to 300zł.
    Dodatkowo jeśli nie wykonuje się takiego przeglądu, US może decyzją admistracyjną
    nakazać zwrot ulgi otrzymanej przy zakupoie kasy - https://www.kasfisk.com/ na blogu
    są szczegółowe informacje.