  • Data: 2021-08-10 19:47:18
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10 sie 2021 o 18:42, cef pisze:

    > Takich danych jak data czy numer szukasz gdzieś na
    > górze dokumentu,

    Tak szuka niedzielna księgowa!!!
    Zaprawiona w bojach -- szuka także w zakamarkach!!!
    (między wierszami... w podpisach wystawców... ;) ale
    te dwie faktury, o których pisałem -- NAPRAWDĘ nie
    zawierają dat wystawienia...)

    > w nagłówku jako wyróżnik dokumentu
    > i powinno to wpadać w oko od pierwszego spojrzenia.

    Podasz podstawę prawną? ;)

    > A są faktury, gdzie data jest gdzieś w środku pomiędzy
    > innymi danymi.

    Nie tyle są, co zazwyczaj są...

    > Pomijam już np faktury z BP gdzie do ustalenia
    > numeru - odróżnienie liter od cyfr potrzebna jest lupa :-)

    B8, S5, I1 -- tylko niedzielne ;) księgowe mają ten dylemat...
    BP drukuje termicznie, klienci lubią to wygrzewać papier
    na słońcu, pod szkłem -- efekt jest... ;)

    > Nie wiem o co Ci chodzi.

    O szukanie serwerami...

    -=-

    W istocie JF głupi nie jest. Przemyca info -- 'ZUS obija się!'...
    Jeśli JF napisze powyższe wprost -- zerwie burzę trolli, dlatego
    (niczym krwiopijczy komar) znieczula otoczenie, wywołując nie
    wrzaski trolli, lecz spokojną dyskusję, w wyniku której ludzie
    dowiadują się, że informatyczne systemy komputerowe radzą sobie
    błyskiem z bazami danych takimi, jakie obrabia ZUS... Gdy trolle
    zbudzą się z letargu -- jest za późno... [wtedy ZUS pobudza
    profesjonalnych weteranów walki wręcz... rzuciłem niedawno
    w ZUS -- ZUS odrzucił mój granat w me szeregi, zanim ten
    granat wybuchł... ach te podwójne zawleczki... amator przegra
    zawsze z zawodowcami... inna sprawa, że nie wszystkie granaty
    zdążył odrzucić... obie strony liżą rany, szykują się do walki,
    opracowują nowe metody, szukają luk w obronie przeciwnika,
    eliminują swe własne słabe miejsca... na szczęście od strony
    US jest podtrzymywana deklaracja o ograniczaniu przemocy...]

    --