  • Data: 2021-08-14 00:42:10
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Widzę, że wątek się rozrósł o tematy mocno poboczne :)
    Miałem już nie pisać w tym temacie, ale... otrzymałem kolejny zwrot od nich (sic!) :/

    Nowa (wygenerowana przez system) korekta oryginalnej faktury (z listopada 2020).
    Tym razem na -40.44 PLN (-32.88 netto) [wygląda, że za 3 miesiące, a nie jak
    wcześniej miesiąc*]

    W treści taki kwiatek:
    VPS 2018 SSD 1 - 12 month
    Od 01-07-2021 do 01-04-2021 ;))

    Specyficzny zapis dat mają.

    Wygląda na to, że system mi wystawił niechcianą rekompensatę za 3 miesiące.

    Nie zamierzam już do nich pisać (i prosić o anulowanie - nie jest to na moje nerwy
    i skończyłoby się korektą do korekty).
    Zaksięguję to -40.44 w pozostałe wydatki. Chyba, że sami napiszą, że będą chcieli
    anulować.

    Saldo wewnętrzne u nich w systemie to: 40.44 zł

    Poprzednie ("anulowane") 13,52 PLN zabrali (co jest oczywiście OK).

    * nie żebym się czepiał, ale poprzednio było 10,99 PLN * 3 to wychodzi 32,97.
    Oby za miesiąc nie wystawili korekty na różnicę: 9 gr ;)

    Ręce opadają.

    Pozdrawiam.