  • Data: 2009-07-14 14:07:47
    Temat: Re: Krzywa Laffera w praktyce
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-07-2009 o 13:13:40 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > Uwazaj! ;) bo zaraz cie odsadza od czci i wiary za teorie spiskowe.
    > Ja juz dostalem po glowie, jak ocenilem destrukcyjny wplyw jawnych
    > wtyczek Opus Dei (kiedys Suchocka, pozniej Giertych) w naszych wladzach
    > wykonawczych. A ile niejawnych jest to trudno powiedziec.

    Na tej grupie chyba jest lepiej, bo każdy przedsiębiorca wie ile
    znaczą kontakty. A co dopiero gdy znamy kogoś kto gdzieś pracuje
    i może coś zrobić tak że inni nie będa wiedzieć - pokusa jest wtedy spora.
    Więc skoro praedsiębiorcy się kuszą, to co dopiero politycy i "okolice".
    Do tego skoro to tak dobrze działa, to oczywistym jest że każde środowisko
    chce penetrować inne środowiska żeby być w lepszej pozycji i forsować od środka
    swoje postulaty. Nie ma w tym żadnej teorii spiskowej - samo życie.

    A czy to Opus Dei, ABW czy Komisja Europejska, to dla nas szaraków nie ma znaczenia,
    bo i tak każde z nich szarpie w swoją stronę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek