  • Data: 2005-11-29 18:38:29
    Temat: Re: Likwidacja wyposażenia
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > "Widziałem w prasie".
    > I problem mam taki że nie pamietam szczegółów.

    "21 października br. weszła w życie ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym
    sprzęcie elektrycznym i elektronicznym opublikowana w Dzienniku Ustaw Nr
    180, pozycja 1495.
    Użytkownik sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych jest obowiązany
    do oddania zużytego sprzętu zbierającemu zużyty sprzęt (art.35). Zgodnie z
    art. 36 zabrania się umieszczania zużytego sprzętu łącznie z innymi
    odpadami. Porzucanie zużytego sprzętu w miejscach do tego nieprzeznaczonych
    podlega karze grzywny.
    Użytkownik sprzętu będzie miał prawo nieodpłatnie oddać zużyty sprzęt w
    punkcie sprzedaży tego sprzętu w ilości nie większej niż kupowana (1:1).
    (...)"

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~