  • Data: 2007-09-19 20:10:56
    Temat: Re: Mała Księgowość i problem z księgowaniem
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMVHO, dla maksymalnej pewności możesz wpisać 31/8/07 fakturę
    > zakupu do kol. 16 z adnotacją że towary otrzymano później,
    > a 6/9/07 wpisać przyjęcie towarów i przeksiegować z 16 do 10.
    > Fakturę z tyłu opisz - że "otrzymano razem z towarami dnia 6/9/07" - i
    > powinno byc git.
    > Co sądzicie - czy taki sposób jest ok w świetle socrealistycznego
    > rozporzadzenia od kpir?
    Przede wszystkim dziękuję, ale...
    1. W kwestii formalnej: w mojej sytuacji odpisuję sobie podatek dochodowy w
    sierpniu a VAT we wrześniu - nie mylę się?
    2. Nie mam bladego pojęcia jak w Małej Księgowości wprowadzić cokolwiek do
    kolumny 16, nie mówiąc już o tym jak dokonać przeksięgowania...
    Proszę bardzo o dalszą dawkę pomocy
    Ania