  • Data: 2023-10-02 22:10:11
    Temat: Re: Nie zaokraglili mnie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-10-02 o 17:39, Piotr Gałka pisze:

    > Nie znam aplikacji.
    > Myślałem, że trzeba będzie w niej jakoś identyfikować którą przesyłkę
    > chce się otwierać.
    > Przecież może być ich więcej.

    Panele do obsługi paczek są dość duże.
    Jak jest więcej paczek to są w jednej skrytce, a poza tym
    idziesz, żeby odbierać tylko wybrane paczki a inne zostawić?

    > Tu mnie masz.
    > Pesel też pamiętam (nauczyłem się jak zaczął być potrzebny w aptece).
    > Ale NIPu, ani żadnego swojego innego loginu cyfrowego (poza tym jednym)
    > nie pamiętam.
    >

    > taką pielęgniarkę, co bez żadnego wysiłku pamiętała PESELe wszystkich
    > pacjentek i to nie tych w tej chwili.

    > Mam też znajomego (dalsza rodzina), który mi opowiadał, że był kiedyś w
    > młodości opiekunem na kolonii. Pierwszego dnia przedstawiło mu się 50
    > dzieci a on od razu bez problemów każde z nich potrafił zawołać po
    > imieniu.

    Kiedyś pracowałem w StudentSerwisie jako koordynator,
    znałem z nazwiska i imienia około setki studentów i rozpoznawałem
    ich bez przedstawiania. Podopiecznych na koloniach też identyfikowałem
    błyskawicznie.
    To raczej normalne cechy pamięci a poza tym ćwiczenie pamięci zwiększa
    jej zdolności
    (zwiększa się jakby jej pojemość bez utraty niezbędnego minimum).
    Jeśli masz problemy z zapamiętywaniem zwykłych prostych użytecznych danych,
    to raczej zaryzykowałbym tezę, że to ułomność.

    > Skojarzenie z 'inni tak nie mają'.
    > Rozmawiałem pół roku temu z profesorem z akademii muzycznej.

    Warto patrzeć z podobnej perspektywy.
    (dwie klasy szkoły muzycznej to niewiele, ale mogę przewidywać jak mają
    inni)