  • Data: 2007-02-21 14:05:58
    Temat: Re: Nowa firma - stałe opłaty ZUS ?
    Od: i...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Albo duży zus, albo zarejestrować na kogoś kto nie prowadził, a w
    > późniejszym czsie ewentualnie przerejestrować na siebie.

    To smutne i bolesne :(

    Czy dobrze odczytuję sumę opłat z tabeli
    http://www.wskazniki.pit.pl/pages/i/288.php:
    543,75 zł - ubezpieczenia społeczne (z chorobowym)
    gdzie
    288,66 zł - ubezpieczenie emerytalne
    192,24 zł - ubezpieczenia rentowe
    36,23 zł - ubezpieczenie chorobowe
    26,62 zł - ubezpieczenie wypadkowe
    +
    177,36 zł - ubezpieczenie zdrowotne
    36,23 - fundusz Pracy
    Suma 757,34 zł - suma składek z dobrowolnym ubezpieczeniem chorobowym ?

    Co to jest to dobrowolne ubezpieczenie chorobowe ?
    Co to daje lub co tracę płacąc bez tego ?