  • Data: 2007-08-22 14:12:33
    Temat: Re: [OFF-TOPIC] Sprzedam znaczki skarbowe
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Legalny cinkciarz ? :)

    No gdzieżbym śmiał ;)

    Witam ponownie!

    Są oryginalne i mogę na nie wystawić fakturę VAT. To po "pierwsze primo" ;)

    a po drugie, zwane przez znawców "secundo" ;) znaczki nie są już w oficjalnej
    sprzedaży przez podmioty, które się zajmowały ich rozprowadzaniem, to fakt.
    Ustawa dopuszcza wykorzystanie jedynie "zapasów" do 31.12.2008 r., ponieważ
    mennica już ich nie drukuje. Ale kto mi zabroni sprzedaż legalnie nabytych
    znaczków opłaty skarbowej? I tym bardziej wystawienie na tę sprzedaż stosownej
    faktury? :)

    Aż wreszcie "tertio": znaczki skarbowe to spore ułatwienie: nie musisz robić
    (najczęściej) płatnych przelewów, ani stać w kolejkach do kas urzędów/sądów. Po
    prostu naklejasz jak dawniej i po sprawie :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Rital