  • Data: 2002-10-24 07:29:44
    Temat: Re: OT ZUS - i szlag mnie trafi!
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:11816290542.20021024014955@rohar.pl...
    > Moj darmowy program do skanera za 400 zl rozpoznaje bezlednie wszystkie
    > deklaracje - nawet sredniej jakosci ksero. Czcionki szeryfowe i
    > bezszeryfowe nie sa dla niego problemem. Jesli sa dla systemu Prokomu,
    > tym gorzej dla niego.

    Pochwal się jaki to program!!!
    Bo ja kiedyś walczyłem z Recognitą (i kilkoma lipniejszymi programami)i
    dałem sobie spokój.
    Te OCR nie umieją w 100% odczytać wszystkich liter nawet wydrukowanych
    komputerowo drukarką atramentowa w najlepszym trybie.

    Dziwię się, że w ZUS są takie niekompetentne gamonie
    Banki też skanują przelewy, ale pracownicy ręcznie muszą poprawiać niektóre
    litery i to robią