  • Data: 2002-04-30 06:17:20
    Temat: Re: Pewno nie zdaze...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 29 Apr 2002 22:47:28 +0200), Gotfryd
    Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    >IMO pomysł taki sobie: choć szansa mała, mogą "wylosować" przypadkiem
    >(do kontroli) przed złozeniem korekty. Jak juz to ja bym wolał
    >zepsuć humor USowi *po* wysłaniu poprawnej korekty ;]

    No niby tak, ale z drugiej strony nie rozumiem ile może trwać
    wyliczanie PITu rocznego. Mi zajęło 30 minut... Jak ktoś ma
    skomplikowane odliczenia, to może... Ale generalnie ile -- dwa dni
    później złoży? Myślisz, że kontrola w te dwa dni go dopadnie?
    Zwłaszcza, że teraz mamy dłuuuuuugoi weekend. To niech się ukrywa.

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)