  • Data: 2006-09-11 07:02:27
    Temat: Re: Podatek od dochodów, na które nie mam kwitów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Sep 2006, posejdonn wrote:

    > A z prostytucji to chya Państwo nie pobiera podatków.
    > Państwo = Alfons? :>

    Po prawdzie wiem, że to jest metoda interpretacji stosowana przez
    uczonych profesorów, od zawsze zastanawia mnie jednak dlaczego
    skoro wyciąga się na podstawie zakazu czerpania korzyście z czyjegoś
    nierządu (z KK) wniosek że nie wolno brać podatku z prostytucji,
    to nie wyciąga się wniosku że przecież w tymże samym KK zakazany
    jest rozbój, czyli zabieranie czyjejś własnosci m.in. pod
    grożbą. Znaczy podatki mam na myśli tak "w ogóle".
    Na mój rozum albo prawdziwe są oba argumenty albo żaden.

    pzdr, Gotfryd