  • Data: 2002-02-21 18:38:58
    Temat: Re: Produkcja ktora nie została sprzedana
    Od: "ktp" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety ja nie mam najnowszych danych ale w 2000r robilśmy darowizne na
    > rzecz Fundacji i były to produkty z datą końcową przytatności i rówież
    > przterminowne ale jeszcze możliwe do wykorzystania (lakiery) .Wystawiliśmy
    > fakturę naliczyliśmy vat i wystąpiliśmy do US o możliwość zwolnienia z VAT
    > otrzymaliśmy
    > taką decyzję.Nie wiem czy obecnie jest taka możliwość ale można
    spróbować.Bo
    > rzeczywiście przepisy o VAT od darowizn to cena z głównym odbiorcą a w
    > przypdaku braku cena rynkowa.
    > Jolka

    tyle, że wtedy trzeba korygować deklarację za miesiąc w którym kupiło się
    taki towar...
    nie można odliczać VAT-u od zakupów związnych ze sprzedaż opodatkowaną
    a US-y na równi z taką traktują sprzedaż (w sensie vatowskim - czyli też
    darowiznę) od
    której w całości zaniechały pobierania VATu...

    pozdr
    KTP