  • Data: 2013-01-31 13:13:01
    Temat: Re: Pytanie o program "Mała Księgowość"
    Od: max441 <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-31 12:09, Tomek pisze:

    > Nie wiem jaką masz wersję, ale na 2012 eksport można zrobić z dowolnej
    > tabeli (wciśnij prawy klawisz myszy)

    To i tak nie załatwia problemu łatwego przeniesienia danych do innego
    programu.
    Standard zapisu danych księgowych poza łatwą migracją pomiędzy
    programami mógłby ułatwić kilka innych spraw. Np. obsługę faktur
    elektronicznych, wymianę danych pomiędzy firmą a biurem rachunkowym
    (jeśli ktoś korzysta z takich usług) itd.