    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Rozliczenie emeryta
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Thu, 24 Feb 2022 16:14:44 +0100

    On Thu, 24 Feb 2022 15:50:35 +0100, Michał Jankowski wrote:

    > Z 2021.

    > A to też nie, podobno wtedy domyślnie idzie na z OPP z zeszłorocznego pita.
    >
    > Ale generalnie chodzi mi o emerytów którzy niczego nie zgłaszają, nie
    > wypełniają i mają gdzieś.

    Jakos tak ma przeciez byc.
    Obywatel juz nic nie musi, jak dochody ma tylko z etatu, ZUS itp.

    Tylko nie wiem - darują mu tę złotówkę, czy jak cytowałes - zapłacą za
    niego.

    Złotowka to drobiazg ... a wiekszych roznic chyba byc nie powinno.

    No i nie przekaze juz emeryt 1% na Owsiaka ... ani na Caritas, ani na

    J.