  • Data: 2003-07-17 17:38:24
    Temat: Re: Samochód na firm
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Samochód kupiony na firmę

    Rozumiem, że jest środkiem trwałym.
    W celu dokumentowania kosztów nie musisz
    prowadzić ewidencji przebiegu.

    > Osobowy
    >
    > Np. właściciel , lub pracownik

    > Jedno i drugie ???

    Myślę, że chodziło o ewidencję przebiegu.

    A co do karty drogowej hmmm...
    Jeśli jeździsz jako właściciel, to nie musisz
    mieć karty drogowej. Jeśli jeździ pracownik,
    to nie wiem. Kiedyś jak uchwalono ustawę, to
    wynikało z niej, że pracownik musi mieć
    zaprowadzoną kartę drogową, ale potem
    ktoś stuknął się w głowę i była jakaś
    nowelizacja albo urzędowa interpretacja,
    że nie trzeba.
    Nie wiem na czym stanęło.
    Jeśli chcesz wiedzieć to zajrzyj do źródeł:
    ustawa o czasie pracy kierowców
    ustawa o transporcie drogowym.