  • Data: 2003-03-26 10:48:35
    Temat: Re: Samotna matka
    Od: "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1809.000000e2.3e818167@newsgate.onet.pl...

    > Zapewne US nie zauwazyl zmiany tego przepisu, ktory do konca 1996 roku
    uzywal
    > sformulwoania "przez caly rok podatkowy".
    > Tak wiec obecnie nie ma zadnych podstaw, zeby straszyc "osoby samotnie
    > wychowujace dzieci w roku podatkowym".

    Nie mam zamiaru nikogo straszyć, zresztą sam jestem osobą samotnie....
    itd......
    Uznaję Waszą wiedzę popartą doświadczeniem.
    Żałuję jedynie, że w moim przypadku jest to już niestety "musztarda po
    obiedzie".
    Pozwolę sobie natomiast pozostać przy swoim zdaniu, jeśli chodzi o
    skuteczność dochodzenia
    sprawiedliwości przed sądem i zapewniam, że wiedza w tym zakresie nie
    pochodzi z gazet.
    pozdrawiam
    Kamil
    P.S Takich kwiatków jak z wczorajszych "njusów" dot. uzasadnienia wyroku
    skazującego emerytkę za kradzież batonika, są całe łany .