  • Data: 2012-04-23 20:16:27
    Temat: Re: Skladka rentowa do ZUS
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jn3m4h$4dm$1@inews.gazeta.pl...

    > A po co maja istniec?
    > Maja prowadzic dzialanosc charytatywna?

    A czemu nie?
    Mozesz podac JEDEN powod? Od zarabiania jest produkcja i handel.

    > Ubezpieczycielom nie wolno (wg Ciebie zarabiac) - idac tym tropem piekarz
    > tez nie ma prawa zarabiac. Sklepikarz tez nie.

    Piekarz i sklepikarz to zupelnie inna bajka. Oni wkladaja wlasny towar
    (polprodukty), i prace.
    A ubezpieczyciel tylko zbiera kase, i czasem, jak nie uda sie znalezc
    pretekstu do nieplacenia, wyplaca odszkodowanie.
    To powinno byc non-profit, bo tak na prawde ubezpieczyciel nie wklada w to
    NIC swojego. Oprocz totalnej biurokracji,
    i miliona kruczkow majacych uniemozliwic wyplacenie. Króczkow nieraz tak
    chamskich, ze pusty smiech ogarnia.
    Tak sie sklada, ze mieszkam w Legnicy, gdzie kilka lat temu przeszla traba
    powietrzna. Pomijam polamane kilka tysiecy drzew.
    Ale kilku moich znajomych mialo zniszczone samochody (jedni mniej, inni
    bardziej. Nie wazne). Wielu mialo ubezpieczone w PZU.
    Wykrety, zeby nie placic byly tak... kretynskie, ze chyba tylko w sejmie
    mozna wieksze glupoty uslyszec :)

    > Rozumiem, ze jedynym podmiotem, któremu w tym kraju wolno zarabiac, jestes
    > Ty prawda?

    Alez ten system dokonal spustoszenia w ludzkiej wyobrazni.