  • Data: 2002-01-30 21:24:50
    Temat: Re: Szkoła żeglarska a ryczałt
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Czerwiński" <g...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:a38jd5$hcl$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > Fachman od UKS..... o ja biedny żuczek, w co ja chcę wdepnąć.... :((((((
    > Najwyższy czas popłynąć na morze.... :)

    Chodzi o kontrolera Urzędu Kontroli Skarbowej - organizacji "na wymarciu"
    Normalny urzędnik US nie zna odpowiedzi na Twoje pytanie i wyśle cię "do
    ustaw".
    Z ryczałtem generalnie jest tak, że nie może być tam, gdzie koszty
    prowadzenia działalności (uzyskania przychodu) są znikome.
    Państwo w swoim zamyśle chciało uprościć procedurę, ale tylko tam, gdzie
    dużo większych podatków nie dostałoby gdyby na ryczałt się nie zgodziło.

    Dlatego musisz te rejsy i szkolenia wsadzić w coś "kosztownego"
    Rozumiem , że inne sprawy licencji i zezwoleń wszelakich nie są ci obce
    Nie każdy może być adwokatem , lekarzem, elektrykiem.....