    Date: Mon, 8 Nov 2021 20:26:53 +0100
    Subject: Re: Ulgi w nowym ładzie
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-08 o 14:18, Piotr Gałka pisze:

    > Tydzień temu poświęciłem chwilkę na poszukanie co i jak z tym ładem ma być.
    > Znalazłem na gov.pl jakieś informacje z końca września i uznałem, że nie
    > mogą być aktualne.
    >
    > Gdzie czytasz te szczegóły?

    Wrzucam hasło w google i patrzę gdzie coś jest
    napisane - staram się wartościować źródło.
    Tzn prędzej przyjmę do wiadomości jakieś informacje ze stron
    gazety prawnej, inforu czy nawet pit.pl niż jakiejś strony doradców
    albo biznesradiozet, money itd
    Teraz interesuje mnie to co jest opisane wszędzie:
    czyli muszę sobie założyć jaki dochód osiągnę
    i jak on będzie opodatkowany w tych dwóch wersjach:
    na skali z 9% nieodliczlaną zdrowotnę i na liniówce z 4,9%
    nieodliczalnej. O spółce na razie nie myślę, bo czekają mnie inwestycje
    i dochód raczej mi zaniknie.

    Ale tak prawdę mówiąc poczekam na ujednolicony tekst
    na gofinie i wtedy sobie przeliczę.
    Chyba do konca listopada muszą opublikować w DU,
    żeby obowiązywało w 2022 czyli musiałoby lada dzień
    trafić do prezydenta do podpisu