    From: "Profil1" <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowy online? Pomoc
    Date: Mon, 4 Oct 2004 20:05:17 +0200

    > [...]
    >
    > Yhmh... czy ty może byłeś wspołautorem pomysłu żeby umowy konsumenckie
    > były zawierane notarialnie ? ;)
    > O pudełko zapałek też zawierasz umowę *pisemną* ??
    > Albo pytanie było o PISEMNĄ umowę, a ja nie doczytałem ???

    Gdybym byl wspolautorem jakiejkolwiej ustawy prawdopodobnie jezdzil bym
    Merolem a nie starym Polonezem;-)

    > Ależ *samo* wypełnienie formularza jeszcze o niczym nie świadczy, jako
    > że słusznie wywodzisz iż "trudno dowieść".
    > Ale jeśli dokonał JAKIEGOKOLWIEK innego ruchu ze swojej strony, czyli
    > JEST dowód że BRAŁ udział w umowie.... "to zmienia postać rzeczy na
    > posiedzieć" :)
    > A z samej treści postu za mało wynika :(

    No ale w sumie slyszalem kiedys cos takiego ze strone internetowa mozna
    uznac za wystawe sklepu no i w zasadzie za oferte.
    Wiec kazde dzialanie klienta(KC w koncu przewiduje zawarcie umowy w sposob
    dorozumiany) wskazujace na chec zakupu moze byc potraktowane jako zakup
    tylko komu sie bedzie chcialo to udowadniac??
    pozdr.
    KJ