  • Data: 2006-11-18 08:05:48
    Temat: Re: Wynajem za czynsz
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za pomoc. Ale mam jeszcze jedna prosbe. Nie sprecyzowałem
    wczesniej ale chodzi mi o to ze wynajmuje mieszkanie za czynsz i nie
    mam z tego korzysci pienieżnych do mojej kieszeni nic nie wpływa. I
    co w takim wypadku? Po co mam robic rozliczenie skoro nie ma podstawy
    do opodatkowania? Ale z drugiej strony wszyscy wiemy jak jest w naszym
    kraju a nie chciałbym miec za kilka lat kłoptów z tego powodu. I czy
    musze jeszcze gdzies zgłosic fakt wynajmowania mieszkania?Dz