  • Data: 2002-02-07 10:42:45
    Temat: Re: Wyszło szydło (INTELIGO) z worka
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gryszko" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a3tjvp$l6f$1@news.polbox.pl...

    > Użytkownik "Mike" <m...@k...wox.org-nospam> napisał w wiadomości

    > VW Bank obsługuje przez telefon i w nim brak opłat za prowadzenie ,
    przelewy
    > bezpłatne za wyjątkiem ZUS / opłata 5 zł od osoby czyli za 3 przelewy/
    >
    > Tadeusz

    W VW przez WWW też jest obsługa, właśnie to mnie kusi bo działa mi znacznie
    szybciej niż Inteligo.
    A co do opłat inteligo to dla tych co nie zauważyli drugiej strony cennika
    Inteligo (rachunek firmowy):
    Opłata za prowadzenie - 4zł/mc
    ZUS - 3zł/szt. = 9zł/mc
    Przelew - 1,5zł/szt. (średnio mam ok 10 przelewów/mc)
    Czyli tak jak w innych bankach (no poza 10% odsetkami).

    Remek