  • Data: 2004-01-09 13:39:41
    Temat: Re: ZUS - już nie mogę.....!!!!!
    Od: "Mariusz" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No .. też tak sądzę :-) a napewno nie dziecinne błędy :-)
    > ale jeśli napiszesz conajmniej jeden program ....
    > zrobisz parę takich błędów .... zrozumiesz :-) i wybaczysz :-)

    Po to wymyślili proces testowania, żeby takich błedów nie puszczać do
    klientów.
    Za takie pieniądze jakie oni wzięli to tam nie powinno być najmniejszego
    błędu.
    Poza tym zasada jest taka, że towar do klienta powinien iść bez wad, każda
    wada jest powodem do reklamacji, a działka IT nie powinna być żadnym
    wyjątkiem, a tu nawet żadnego przepraszam nie powiedzieli.

    Mariusz