  • Data: 2004-01-02 12:43:08
    Temat: Re: ZUS - za grudzien skladka
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maddy m...@e...com.pl ...

    > Zaraz, zaraz.
    > Skladka zdrowotna za gudzień to 8% od podstawy równej 1756,19 (wzrosła
    > od grudnia, jakbys nie zauważył ZUSowskie kwartały sa przesunięte o
    > miesiąc w stosunku do kalendarzowych).
    > To daje jak byk 140,50zł.
    > Się zasugerowałam bo spojrzałam na odliczalną zamiast na ta do zapłaty
    > w mojej tabelce.
    > A ty coś mieszasz.
    >
    > O co chodzi z tym 140,50/137,39-1 ???
    > Co to niby ma być?

    Dzięki Maddy że się odezwalaś, bo ja tez nic z tego nie rozumiem, ale
    myślałęm że ja już tak mam :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim