  • Data: 2003-09-15 10:34:24
    Temat: Re: Za maly przelew na ZUS zdrowotne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Sep 2003, Grażyna wrote:
    [...]
    >+ > ubezpieczenia. Opłata składek z konta ZUS "51" ma wpływ na
    >+ > ciągłość ubezpieczenia [...]
    >+ A jesli spoznilam sie z zaplata na konto 51 trzy dni, ale mam na tym koncie
    >+ nadplate (zawsze placac zaokraglam w gore)

    Nazbierałaś tyle że jest to więcej niż "za miesiąc" ? ;)
    Wątpię :)

    >+ to bede miala przerwana ciaglosc ubezpieczenia?

    IMO tak.
    Pisz czym prędzej pismo do (chyba naczelnika oddziału) ZUS
    z prośbą o uznanie ciąłości, powołując się że "zawsze terminowo"
    a teraz ci coś wyskoczyło...
    Podobno pierwszy raz uznają "niemal zawsze".

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)