  • Data: 2006-12-17 20:29:08
    Temat: Re: Znalezione faktury
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrneobaej.6bm.samotnik@samotnik.local...
    > Zresztą nie jestem pewny, czy czasem kasa nie musi
    > mieć możliwości podsumowania sprzedaży konkretnego towaru w konkretnym
    > przedziale czasu.

    ale to nic nie da - bo zakup trzeba ręcznie policzyć i to od ostatniej
    inwentaryzacji a nie w tym okresie co sprzedaż
    najprostszy byłby system jaki jest stosowany przy rozliczniu vatu UE - wszyscy
    składają co kwartał sprawozdanie ile komu sprzedali i ile od kogo kupili
    i łatwo wychwycić takiego, komu sprzedano mase towaru a on nie wykazuje, że
    kupił i odwrotnie