  • Data: 2003-03-21 09:50:05
    Temat: Re: co z moim podatkiem :-) pomocy!!!! prosze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Mar 2003, michal wrote:
    [...]
    >+ sam okres od stycznia tego roku do dzisiaj mam taka sytuacje w ksiedze
    >+ przychodow i rozchodow
    >+
    >+ przychod - 10272.38
    >+ zakup towarow i mat - 6796.92
    >+ koszty uboczne - 6 zl
    >+ pozostale wydatki - 827.73

    wKF: nie napisałeś jak ZUS (czy płacisz "społeczne"), jeśli tak
    to również obniży dochód do opodatkowania opóźniając "moment
    płatności".

    >+ ale czy dopiero po przekroczeniu w/w kwot bede musial zaplacic podatek????

    Ano :)
    Natomiast to że nie wspominasz o ZUSie powoduje "podejrzenia
    o niejasność": to jest twój jedyny dochód czy jeszcze pacujesz/
    wykonujesz zlecenia ?

    pzdr, Gotfryd