  • Data: 2003-01-12 23:20:17
    Temat: Re: darmowy program do księgow.
    Od: "żuczek_" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kto ci powiedzial ze ja prowadze dzialnosc?!!!
    > potrzebuje progeam zeby sprawdzic "dziala" ksiegowej mojej bliskiej
    znajomej

    To sobie kup jakieś wydawnictwo komputerowe. Tam często sa wersje demo,
    możesz posprawdzać przez miesiąc, dwa a później odinstaluj. Albo poszukaj na
    stronach producentów. A jeśli nie chce Ci się to kup księgi papierowe i
    wprowadzaj zapisy ręcznie. Myslisz że program za Ciebie bedzie decydował
    gdzie masz wprowadzać zapisy? Pewnie, to wygodne, ale nie zawsze dobre. Bo
    programy nawet te bardzo drogie zawierają błędy i pozwalają na księgowanie
    tam gdzie ksiągowania byc nie powinno. No i co wtedy zrobisz jak będzie miał
    inne wyniki niż księgowa? Czy każesz ją zwolnic z powodu nieznajomości
    obsługi programu czy z powodu nieznajomości przepisów?

    > bo "ksiegowa" czesto musi byc informowana o nowosciach w przepisach ...i
    > wydaje mi sie ze nie jest za dobra w swoim fachu wiec chce miec pewnosc ze
    > nie robi bledow.......

    A skąd księgowa ma znać najnowsze przepisy? Czy firma zapewnia jej dostęp do
    tych materiałów? Pewnie na własny koszt ma kupowac literaturę fachową i na
    własny koszt się dokształcać? Już miałam "przyjemność" pracować u kogoś
    takiego, kto na moje prośby o kupienie takiej literatury zapytał: "czy Pani
    przyszła do mnie się uczyć?".
    A czy Ty znasz te przepisy i jesteś w stanie nadążyć za tym, co się
    wprowadza z dnia na dzień? Jeśłi tak to mozesz zatrudnić się u tej znajomej
    i sam zajmować się księgowością.

    .ja prowadzilem kiedys dzialnosc ..zaczolem od zera i
    > nasze Panstwo nie pomoglo mimo ze utworzylem 3 miejsca pracy ...za to
    szybko
    > kazalo mi przejsc na vat , dalo vat na prase przez co stracilem klientow
    > czesc, kazalo placi c wysokie skladki zus , dalo cen zablokowane na
    paierosy
    > .......co w koncu moja maja dzialnosc dobilo ....wiec mi tu nie mow o
    > rozwoju naszej gospodarki ...........!

    No tak, Wielcy Przedsiębiorcy. Chcielibyście prowadzić działalność,
    uzyskiwać wysokie dochody, płacić pracownikom nie pensje a zapomogi, czas
    pracy nieograniczony, żadnych świadczeń dla pracowników.Oczywiście również
    żadnych podatków do budżetu, żadnych składek na ubezpieczenia, bo i po co?
    Tylko później - każdy chce żeby jego dziecko chodziło do dobrej państwowej
    szkoły, póżnie darmowe studia, żeby sprawwnie działały wszystkie służby
    miejskie, policja, straż (choćby pożarna), żeby do lekarza dobrego i zawsze
    bez kolejki. No a gdy zdarzy się renta lub emerytura - oczywiście jak
    najwieksza, choć płaciło się minimalne składki. Przecież Wam się to należy.
    Wszyscy Was chcą wykorzystać, pracownicy są niedouczeni i leniwi a państwo
    Was okrada. WY JESTEŚCIE SUPER DOBRZY.

    Nie, nie jesten nawiedzona. Mnie również wkurzają nasi politycy i
    ustawodawcy, zmiany prawa w ciagu roku, bzdurne przepisy i wysokie
    obciążenia działalności gospodarczej.Tylko denerwuje mnie również ktoś, kto
    chce sprawdzać innych a nie potrafi sobie poradzić w życiu. Widać nie byłeś
    taki dobry skoro musiałeś zlikwidowac działalność. Ciekawe co robisz teraz
    skoro znajdziesz czas na kontrolowanie księgowej. Zdążyłam zauważyć że
    zadajesz różne dziwne pytania świadczcące o tym że jednak nie bardzo jesteś
    w stanie kontrolować księgową czy kogokolwiek innego.
    Gdyby mój pracodawca sprawdzał moje wiadomości poprzez takiego ignoranta to
    pewnie długo bym tam nie popracowała.

    Pozdrawiam pomimo złości.

    biedny_żuczek