  • Data: 2012-03-05 16:44:33
    Temat: Re: dwa pytania dot PIT-37
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-05 15:16, witek pisze:

    > dowali, ze niezłożenie zeznania w terminie.
    > To na wysyłającym ciązy obowiązek wysłania zeznania we właściwe miejsce.

    Dokładnie, czynny żal trzeba.
    W tamtym roku Wrocław takie hocki-klocki zrobił (zmienił adres). I
    lepiej nie ufać adresom np. na inforze, money - bo tam był zły adres.
    Najlepiej sprawdzać bezpośrednio na stronie min.fin.

    W tym roku jeden US w Poznaniu zlikwidowali. O tyle dobrze, że przy
    elektronicznym przesyłaniu dokumentów takiego pita nie przetworzy
    (wyrzuci błąd).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)