  • Data: 2003-04-30 18:04:57
    Temat: Re: informacja o koncie . Jani druk?
    Od: "Mietek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Strasznie leniwy jesteś. :-)
    > Sciągnij sobie z www.pity.pl, program druki ips.
    programy mam ale używam ich do obliczeń i kontroli, zresztą niektóre mają
    błędy:-(
    przygotowałem dwa NIP-3, jeden do zamknięcia konta, w drugim podałem nowy
    rachunek, wypełniłem nawet dane osobowe i udałem się do US
    - pani w okienku najpierw kazała uzupełnić dodatkowo obydwa formularze o
    dane adresowe
    - gdy ponownie przybyłem do okienka pani wzięła formularze, wklepała nowy
    numer konta, a gdy zobaczyła, że na drugim formularzu jest zamknięcie
    starego oddała mi z komentarzem, że wprowadzenie nowego automatycznie kasuje
    stary i niepotrzebnie go wypełniałem
    dla mnie logiczne ale jak widać ma się nijak do instrukcji obsługi NIP-3
    rad grupowiczów
    Mietek