  • Data: 2006-06-01 09:55:19
    Temat: Re: koszty zmian
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 May 2006, 'Tom N' wrote:

    > Chyba w to nie wierzysz :D

    W to co widziałem nie wierzę - bo wiara nie polega na stwierdzaniu
    faktów. Prawdą jest że znaleźć materiały źródłowe (listy publikowane
    w prasie itp) dość trudno - w internecie również strony się pozmieniały.
    Bynajmniej nie była to pierwsza linia obrony przed kasami fiskalnymi :)
    ale co mnie zaintrygowało - to fakt iż redaktorzy takie teksty puszczali
    bez komentarza. Sami też nie wiedzieli?
    Przesadziłem może z "większością" - ale trzeba pamiętać że to właśnie
    awantura z kasami fiskalnymi przyczyniła się do znaczącego wzrostu
    świadomości że dane osoby prowadzącej DG są (w zakresie tej DG, nie
    w zakresie np. pisania na grupę ;)) - jawne.
    Podobnie jak dane właściciela nieruchomości (też "w zakresie").

    > Nie protestowali, gdy im nakazano identyfikatory ze zdjęciem w widocznym
    > miejscy wyłożyć.

    Przecież facjatę można sobie obejrzeć "w oryginale", fakt dostawienia
    jej kopii jest IMO bez znaczenia ;)
    Chodziło mi o świadomość tego że "każdy wsiadający do taksówki ma
    mieć możliwość poznania mojego adresu zamieszkania".
    Tak jakby wcześniej nie miał :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)